Vores datters barnedåb

Først og fremmest beklager jeg for, at det er så længe siden jeg har skrevet et indlæg, der er meget at se til når man er blevet mor, men nu sover min dejlige lille datter, og jeg tænkte jeg ville skrive lidt om hendes barnedåb.

Vi valgte at holde Cs dåb i Danmark. Faktisk i den samme kirke som jeg blev døbt og konfirmeret i. Præsten som døbte C var den samme præst som konfirmerede mig, det synes vi var meget hyggeligt. C klarede det så flot i kirken, hun græd ikke da hun fik vand på hovedet, men tog det med oprejst pande, sådan! Vi var i alt 57 gæster med børn, og hvor er jeg bare glad for, at vi valgte at bestille maden udefra. Vi ville simpelthen ikke lave noget selv, og havde også bestilt serveringspiger. Dette betød, at vi var meget mere tilstede og havde tid til at være med vores gæster. 

Vi bestilte maden fra kokken og jomfruen, hvor der var tunmousse til forret, og buffet til hovedret (3 slags kød, 2 salater, kartofler, brød og sovs), også havde vi købt en fin kage med slik, småkager og kaffe til dessert.

Dagen var vellykket, og vi var super glade for det skønne selskab, og alle gaverne. Det var så fantastisk at så mange mødte op og var med til at fejre lille C, og super skønt at familien fra Norge også kom, trods den lange tur. 

Her er lidt billeder fra dåben:

Inden vi skulle i kirken

C bliver døbt i Sørup kirke, og klarede det super fint.

Vores lille familie
Borddækningen
Cs kage



Kommentarer

Populære opslag