Vægttab efter fødslen

Jeg kan huske, at jeg i graviditeten var bange for at få en slaske mave efter fødslen, og bange for at jeg aldrig ville tabe de kg jeg tog på, men helt ærligt er jeg så forbavset over hvor magisk kvindekroppen er. 

Inden jeg blev gravid vejede jeg 62 kg, sidst i graviditeten var jeg oppe og veje 74 kg. Jeg havde altså taget 12 kg på under graviditeten. I dag vejer jeg igen 62 kg, bare 25 dage efter fødslen, og jeg har ikke lavet noget som helst. Jeg har ikke trænet, jeg har ikke spist specielt sundt. Jeg har udelukkende haft fokus på min lille datter. 

Her ser I udviklingen. På det første billede var jeg bare 7 uger henne, på det andet billede var jeg højgravid, på det tredje billede så maven sådan ud 6 dage efter fødslen, og på det sidste billede ser min mave sådan ud i dag, 25 dage efter fødslen.




Jeg er så taknemmelig for at kiloene er forsvundet så hurtigt, men jeg skal dog stadig have strammet min mave op, og der må der træning til. Det er dog ikke det jeg har fokus på lige for tiden. 


Kommentarer

Populære opslag