Min krop 5 måneder efter fødslen

Nu er det lidt over 5 måneder siden jeg har født, og ofte er folk meget interesseret i hvor meget man har tabt sig efter fødslen, og om ens krop er som før.

Billede 1: Højgravid. Billede 2: 5 måneder efter fødslen
Jeg tror aldrig ens krop vil være helt som før, fordi den går virkelig noget vildt igennem ved at være gravid og føde et barn. Jeg har strækmærker på siden af min mave, og de vil altid være der, men det er jeg faktisk ikke ked af. Jeg elsker mine strækmærker. Jeg ser det som at det er min lille pige der har sat sit aftryk der, og det betyder meget for mig. Derudover synes jeg mine hofter er blevet bredere, men det er nu helt fint med mig!

Har jeg tabt alle mine kg jeg tog på under graviditeten? Ja det har jeg, og jeg ville ønske jeg kunne sige, at jeg trænede og spiste sundt, og derfor tabte mig, men det har jeg ikke gjort. Kiloene er faktisk bare røget af, uden jeg har gjort noget for det. Jeg går ture med min baby og går meget med hende i armene, nogle gange spiser jeg først morgenmad kl. 11-12 stykker fordi der simpelthen er travlt, og jeg derfor glemmer mig selv lidt, men ellers så har jeg ikke gjort noget som helst for at tabe mig. Jeg er glad for min krop nu, maven kunne godt strammes lidt op, og jeg har altid noget jeg gerne vil have ændret, men jeg synes jeg har en pæn mamma-krop og den er jeg stolt af. Så tager jeg træningen og opstramningen senere. Jeg er en af de heldige der bare har smidt alle kilo uden at gøre noget, og jeg føler virkelig med dem som må kæmpe for at tabe de ekstra kilo efter fødslen, men jeg hepper på jer!


Kommentarer

Populære opslag