Hvor er jeg bare heldig

Nogle gange glemmer vi hvor heldige vi egentlig er.

I dag var jeg træt, havde ikke sovet meget i nat, vi har de sidste par uger haft en meget urolig baby, og det har påvirket os alle sammen. Det er hårdt når ens barn er ked af det, og jeg bliver selv utrolig ked af det og frustreret, det er rigtig svært når man ikke føler, at man kan trøste sit eget barn.

I dag tog jeg vores lille datter i strækviklen. Hun elsker den virkelig. Hun elsker at ligge tæt og jeg mærker at hun bliver utrolig tryg og afslappet når hun er i den, så i denne periode har vi stortset brugt den hver dag.



Så lavede jeg en portion popcorn, tog mig et glas juice og begyndte og se en hyggelig påskefilm. Min kæreste var træt og var gået op og hvile sig. Også sad jeg der med vores datter, og hun faldt stille og roligt i søvn med hovedet mod mit hjerte i viklen, og så fik jeg bare den der lykkefølelse og tænkte "Hold nu kæft hvor er jeg bare heldig". Jeg er virkelig heldig, og det glemmer jeg nogle gange. Jeg har verdens skønneste lille familie. En fantastisk datter, som bare smelter mit hjerte fuldstændig. Og en fantastisk kæreste, som også er sådan en god far. Jeg er heldig, at jeg har de to.




Kommentarer

Populære opslag