Min samboer har Far potentiale!

Noe av det jeg liker best ved graviditeten, er at min kjæreste er så fantastisk. Han er så tålmodig, snill og god på trods av alle de humørsvingninger som kommer i løpet av en dag som gravid.



Jeg kan allerede nå se, at min kjæreste bliver en fantastisk Far. Han er så omsorgsfuld både overfor meg, men også overfor den lille baby i magen. Han mærker på magen hver dag, og snakker til våre lille pige som er derinde. Han er derutover begynnt å lese Norske Folkeeventyr for babyen hver aften, og det må jeg virklig si smelter mit hjerte. Jeg synes det er så fint, og fantastisk, og jeg er bare så stolt over hvor god en kjæreste jeg har. Jeg er så trygg ved, at han skal være Far til vores barn. Lad os huske å verdsatte våre kjærester. Blogglistenhits

Kommentarer

Populære opslag