1 års dag med kjæresten!

I dag har min søde kjæreste og jeg offisielt været sammen i et år.

Det er så vildt så sterkt tiden er gået. For et år siden, troede jeg faktisk, at jeg boede i Danmark nå. Men her er jeg stadig i Norge, og vi har både købt et fantastisk fint hus sammen, og så skal vi om 2 måneder være foreldre. Jeg synes det er helt vildt, så meget der er sket på bare et år. Men hvor er jeg dog glad for at jeg var spontan og valgte at rejse til Norge og jobbe. Hvis jeg ikke tog chancen, havde jeg aldrig mødt min kæreste. Jeg føler mig meget heldig over at have fået sådan en fantastisk kæreste, som har hele pakken: Han er omsorgsfuld, han er sjov, han er kærlig, han er utadvent, han er klog, han er positiv, han kan sette seg i andre menneskers perspektiv, og så gør han mig ufattelig trygg. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham.

I dag skal dagen feires med middag senere når min kæreste har fri. Også skal vi kansjke ut og gå en tur der hvor vi møte hinanden første gang.


Her kommer lige nogen billeder af os. 

Vores første nytår sammen - 2015-2016. 


Vores første fest sammen 

På vores ferie i Fuerteventura

Elsker dig

Ferie i Fuerteventura

Den dag vi blev husjere

Blogglistenhits

Kommentarer

Populære opslag