Celinas første ord

I lang tid har Celina pludret meget, men aldrig sagt et decideret ord, men i går skete det, og hendes aller første ord var "Pappa", jeg blev simpelthen så overrasket da jeg hørte det, fordi længe har hun sagt "baba", men ikke Pappa. Herhjemme bruger vi "Pappa" og "Mamma" i stedet for Far og Mor. Jeg blev simpelthen så glad og stolt, over at min lille pige på 7 måneder allerede har sagt "Pappa". Samtidig blev jeg lidt ærgelig over, at Michael ikke var til stede og kunne høre det, eftersom jeg tænkte, at der måske kan gå længe før hun siger det igen, fordi måske var det ikke engang bevidst. MEN.. I dag sagde hun "Pappa" igen, og Michael hørte det, og han blev så rørt og stolt! Jeg er så glad for, at det var hendes første ord, for hendes Pappa er virkelig hendes supermand, han er sådan en fantastisk far, som hun elsker så højt! Jeg er virkelig så ubeskrivelig heldig, at jeg har de to dejlige mennesker i mit liv: Den mest perfekte, glade, aktive, snakkende, fantastiske lille baby, og den mest fantastiske Far og mand. Jeg er så heldig! <3

Kommentarer

Populære opslag