Så hård synes jeg 3. trimester er!

Nu er der bare 8 dage til termin, og jeg må ærligt indrømme, at denne her tid føles som en evighed.

Jeg er inde i en ret dum periode, hvor jeg ikke får meget søvn. I nat har jeg fx ikke sovet. Jeg har halsbrand, og føler jeg skal kaste op hele tiden.. Jeg har det som om jeg har sindsyge tømmermænd, selvom jeg ikke har drukket noget i 9 måneder.. Jeg er svimmel, og jeg er så træt og udkørt. Samtidig så hjælper det ikke noget, at maven er så stor nu. Det er meget vanskeligt og finde en god stilling og sidde, stå og sove på haha, især når ryggen gør meget ondt, uanset hvad jeg gør. Derudover skal jeg tisse hele tiden, ja hver halve time næsten. Jeg har hele tiden sagt, at 1. trimester var hård, men jeg synes 3. trimester, i hvert fald de sidste uger her, er ret hårde. Jeg er dog meget taknemmelig for, at jeg er så heldig, at have sådan en god kæreste, som passer så godt på mig, og gør så utrolig meget for mig, fx ved at lave middag hver dag og hjælper mig med en masse ting, samtidig med han er meget omsorgsfuld og viser, at han bryr sig!

For ikke særlig længe siden, kom han hjem med flotte roser til mig, og det gjorde mig rigtig glad.

Det er forskelligt hvordan man har det i ens graviditet, og egentlig er jeg taknemmelig for, at jeg ikke har haft så mange plager som så mange andre gravide. Nu glæder jeg mig bare til, at vores lille datter kommer ud til os, og jeg glæder mig til at jeg kan komme op fra sengen uden det tager 5 minutter, haha. Hun kommer når hun er klar, og selvom jeg er utålmodig, så er det bedst, at hun får den tid i maven som hun har brug for. Selvom dette er et brokke indlæg, så er jeg sikker på, at alle de plager jeg har nu, og jeg har haft, er det hele værd, og jeg er sikker på, jeg ville gøre det en million gange til, for min datters skyld.

Her kan I se hvor stor maven er blevet.

Nu vil jeg prøve og sove lidt inden jeg skal ud til min jordmor, selvom det virker som en af de mest vanskelige opgaver (har aldrig haft problemer med at sove før)

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god dag.


Kommentarer

Populære opslag