Gledelig 1. desember

I dag er det 1. desember, og nu er der ikke længe til jul. Min kæreste og jeg giver hinanden kalendergaver i år. Min kæreste har købt en smykkekalender til mig, og jeg har i år købt gaver ind selv til ham. Synes det er svært at finde færdige kalendergaver til mænd. Der er øl kalendere, men han drikker ikke øl. Så er der chokolade/lakrids kalendere, men han er lidt kræsen, så det ville også være synd hvis han ikke kunne lide halvdelen af det der var i kalenderen. Så var det 'lettere' og lave selv, eller ikke ligesom lettere, men jeg ville vide hvad der var i pakkerne.

I dag fik jeg et rødt armbånd. Jeg vidste egentlig ikke hvad jeg kunne forvente af smykkekalenderen, da jeg ikke har prøvet den før. Armbåndet synes jeg egentlig er okay, men det er ikke lige så meget min stil. Men det er rødt og julet hehe.

Håber alle får en god 1. december


Blogglistenhits

Kommentarer

Populære opslag