1. Søndag i advent og adventsgaver!

Gledelig 1. søndag i advent. I dag har Julemanden lagt en adventsgave til mig, fra både 1. søndag i advent og 2. søndag i advent. Det troede jeg ikke man kunne Julemand?

Jeg har en fantastisk snill og god Mor, som fortsat gir meg adventsgaver, men i år er det siste år, for neste år får baby adventsgave af Mormor i stedet, og det er helt greit for meg. Men deiligt å nyte å få adventsgaver i år.

Hvad har jeg så fått?


Deilige gaver! Men hvad er der i den minnste pakke??


Jeg blev så glad da jeg åpnede denne, og så det var fine Maguerit øreringe. Jeg er så glad i Maguerit smykker!


Tusen takk for gaverne kjære "Julemand"/Mor - Det setter jeg stor pris på. Jeg elsker dig min snille og gode betenksomme mor <3

Jeg vil ønske alle en gledelig 1. søndag i advent.


Blogglistenhits

Kommentarer

Populære opslag